Merhabalar 33+0 olduk bugün ama son birkaç haftadır klasik ev işi bile yaparken bir anda halsizleşiyorum, çarpıntım oluyor, elim ayağım kendini bırakıyor, gözlerim kapanıyor ve bayılacak gibi oluyorum. Bunlar olduğunda bulantım da başlıyor normalde hiç bulanti sıkıntısı yaşamadım. Yani tezgahta yemek yaparken falan bırakmak zorunda kalıyorum kimsem de yok burada ve daha da var doğuma.☹️ Doğumdan önce temizlik yapmam gerekiyor cam, kapı, perdeler falan ama nasıl yapacağım hiçbir fikrim yok. Aranızda benim gibi bu sorunu yaşayan var mı? Neler yapıyorsunuz? Doktoruma da söyledim dayan dedi ama mecbur kalkıyorum yapıyorum.🙏