Bebegimizolsun Ayy bilmiyorum bu sezeryan gözümde çok büyüyor, normal doğum çok istedim ama gelmiyor kızım. Burun ameliyatı olmuştum ve apantis, apantis yerim okadar küçükdü ama geriliyordu hapşırmada falan, bide benim sağ alt kasığa yakın tarafa başkası dokununca tik oluyorum huylanıyorum o yüzden pansuman falan yaparken nasıl olucak bilmiyorum..😂😂Aslında çok rahat bir yapım var hamileliğimde hiç sıkıntı çekmedim, her işimi kendim yaptım, son zamana kadar çalıştım.
Neyse artık hayırlısı olsun hepimiz için, bir şekilde doğması gerekiyor bebek artık.😅