MeryyErtm Esra1501 Esracım kavuşmaya çok az kalmış :))) dilerim ki hayırlısı ve en sağlıklısı nasıl ise doğumun öyle gerçekleşsin 🙏🏽 Benim kontrolüm Nisan 15 te sabırsızlıkla Şafak sayıyorum
Aysemustafaebrar İyi günler bende denizlide oturuyorum 31+2haftalık hamileyim kızım olucak nasip olursa inş doktorum Muhammed göçmen
Ozgee20 Merhabalarrrrr☺️🌸 Ben de Denizli’de oturuyorum. 26 yaşındayım ilk gebeliğim. 26+3’deyiz, doktorum Özel Sağlık Hastanesi Hülya Yıldırım 👶🏻💕
yagmur159753 Ozgee20 merhaba hülya hanımdan memnun musunuz bende 7+3 ve hülya hanıma gitmeyi düşünüyorum
Aysemustafaebrar Minikmucizelere göveçlik mahallesi biraz önce cvp verirken yanlışlık oldu silemedimde kusura bakmayın
Fderboz Ben 19 haftami doldurdum. Cerrahi de Ömer Demirtaş’a gidiyorum ama dün itibariyle istifa etmiş. Doktorumun yeni geçtiği yerde mi devam etsem başka doktora mı gitsem bilemedim