Cileklipizza O ismi o kadar seviyorum ki birdaha allah nasip ederse ve kızım olursa miray ismini koycam 1. Kızıma eşim farklı isim koydu bu sefer kendide beğeniyor 🥰🥰🥰🥰
butterfly35 Cileklipizza bende çok seviyorum ama eşimin kardeşinin eski sevgilisinin adı ve ailesinin pek istemediği biriydi çocukta biraz aşk acısı çekti gibi ayrıl barış durumları oldu, ondan sülalede miray adına tahammül azaldı 😂
Hediye_00 Cileklipizza benim kızımın adı Miray anlamida çok güzel ☺️ ikinci bebeğinize koyarsınız inşallah