uzaydanbirisi Etlik şehir hastanesinde detaylı ultrason yaptıran var mı ? Kaç dakika sürüyor ortalama ? Birde memnun muydunuz ? Size bişeyler anlattı mı ?
IkraMustafaa uzaydanbirisi ben bütün taramaları orada yaptırdım oraya takipteyim Kasım ayına ayrıntılı ultrason çekilmesi gerekiyordu ama 8 şubat a gün verdiler bende o yüzden etlik Zübeydeden gün alıp orada yaptırdım diğer taramalarım temiz çıktı çok şükür güzel ilgilenip sonuçları detaylıca anlattılar🌸
1asel-duru uzaydanbirisi imkanınız varsa Çankaya da özel klinik var geçen hafta cuma günü gittim o kadar memnun kaldım ki 1 saate yakın muayne etti benimde safra kesesine ve böbreklerime kadar baktı 4 adet renkli fotoğraf bir adet CD verdi içinde bebeğin çekilmiş fotoğrafları var doktor çok ilgiliydi her organı tekrar tekrar her açıdan inceledi hem bilgi verdi hemde renkli ekranda gösterdi ücreti bin TL di çoğu yerde fiyatlar 1200 1500 civari
Mrstutii uzaydanbirisi doğum yapan varmı etlik şehir hastanesinde 7+2 ilk hamileliğim doktor öneriniz varsa sevinirim 🌸
guliii Henüz detaylı ultrason için gitmedim ama ikili taramayı orda yaptırdım, sorduğum sorulara cevap vermişti, bende merak ediyorum sorunuzun cevabını 😊
symayksl guliii Ben de orada yaptıracağım randevu almadan gidince yardımcı olurlar mı bilginiz var mı bir de direkt perinatoloji bölümüne mi randevu alıyoruz doktora görünmeden
Ayisigi_52 Sampiyon0618 detayli ultrason icin ileri tarihe felanmi Veriyorlar ben 13 haftaligim illa 18 22 haftalikkenmi yaptirmam lazm cnki doktorum randevu al demisti etlik sehir hastanesinden
guliii sumeyyeee_ perinatoloji bölümü benimki ikiz gebelik olduğu içinZehra Vural Yılmaz a almıştım randevuyu ama asistanı Taha beydi sanırım adı , ilgiliydi 😊
zelaldi Daha yeni dün yaptırdım orada yarım saat falan sürdü heryerını inceliyorlar bütün organları tek tek sayıyor sadece karın kaslarını göremedi çikolata ye gel dedi bidaha baktı yumulmuş benimki de 😄 tek tek inceliyor çok güzeldi tek sorun ben detaylı ultrasonu renkli sanıyordum yüzünü göreceğim diye çok hevesliydim meğer mr gibiymiş yüzünü anlayamadım
guliii zelaldi çok iyi ilgilenmiş ben diğer gebeliklerimde özele gitmiştim yarım saat sürmemişti bile ve oda renkli değildi bilmiyorum artık onun için belirtmek mi lazım ya da her özelde yok mu 🤷🏻♀️
uzaydanbirisi zelaldi çok teşekkür ederim cevabınız için 🥰Renkli olsaydı daha güzel olurdu tabi ki🥹Yüzünü filan size göstermedi mi yani ? Yoksa gösterdi de belli mi olmuyordu siyah beywz olduğu için
Ozlmkya guliii mrhaba bende ikiz gebelik bu yüzden ikili tarama yerine fetal DNA olarak herşey içinde bakacaklar sizde öylemi
zelaldi uzaydanbirisi gösterdi video çekmeme de izin verdi de hiç kafa mrı gördünüz mü bilmiyorum onun gibiydi anlamadım yüzünü hiç organlara vs bakarken göstermedi tek tek anlattı şusu tamam busu tamam diye en son yüzünü görmek istediğimi söyleyince çevirdi ekranı hiçbir şey anlamadım gördüğümden 😂
uzaydanbirisi zelaldi anladım 😅peki son bişey daha sormak istiyorum, yanınıza birinin girmesine izin veriyolar mı ?
guliii Ozlmkya yok benden kan aldı bildiğimiz ikili test yaptı, sonuç çıktı değer normal daha doktora gitmedim
Ozlmkya guliii anladım tamam bu fetal DNA da kanla bakılıyo her ayrıntı çıkıyor onda 3 tarama fln yapmıyorsun daha sonra
guliii symayksl beni kadın doğum doktoru ikili test için perinatolojiden randevu al diye yönlendirdi, sonuç için randevuya gerek yok sabah burda olun dedi.
Semaazz symayksl evet randevu almadan erken saatte giderseniz alıyolar. Çokta iyi ilgilendiler benimle bende etlikte yaptırdım. Direkt perinatolojiye gidin. İnşallah güzel sonuçlar alırsınız 🌺🌺🌺