Burcudgn Plasenta previa rahatsızlığı olan var mı?benim 2 hamileliğim aşırı kanamalı geçti.şimdi 3. Ye hamileyim bebeğin eşi yine aşağıda.hamileliğimin başında progestan içtim.şimdi 18 haftalık devam eden var mı bu ilaca?
Azrazerin Burcudgn bana 11 haftalıkken bu teşhis konuldu bende 3 kez iğne vuruldum 3 kutuda progestan içtim şimdi 17 haftalığım 5. Aya kadar istirahat devam ayakta hiç durmuyorum plasentam hala aşağıda yukarı çıkmasını bekliyoruz
Nunu Burcudgn bende olmuştu o hiç ilaç kullanmadım 24üncü haftaya kadar düzelir düzelmezse alternatif tedavilere bakıcaz dedi 24. Haftaya kadar düzelmişti
deletedmom301 Bende de var plesanta previa. Ama kanamam yok sukur. Umarım sizde sağlıkla alırsınız kucaginiza
Fikriyelker Bende yeni öğrendim plesenta previa olduğunu 23+4 üm şükür kanamam olmadı ama doktorumu değiştirdim cuma gitcem yeni doktoruma bakalım ne dicek
Burcudgn Azrazerin evet ilk iki hamileliğimden tecrübeliyim ikisinde de şiddetli kanamam oldu.üçüncüde korkuyorum bende hep istirahat ediyorum.ama yemekleri kendim yapıyorum.eşiminkiler yenmiyor mecburen ben yapıyorum ağır iş yapmıyorum.
Burcudgn Nunu bunun tedavisi yok dediler sadece yatıcaksın acil durumda hem hastaneye zaten onlarda kanın durmasını bekliyorlar durmayınca acil sezeryana alınıyor.Allah kimseye yaşatmasın çok korkutucu bir durum ben aklımı kaybediyordum
Smrksmrk Merhaba benimse 2. Hamileliğim be ikiside previa şuan 35+5 haftalık hamileyim 3 tane kanama yaşadım. Mümkün olduğunca yatmaya çalışıyorum. Sağlıkla kucağımıza alrız evlatlarımızı inşallah
Burcudgn Normal zamanda elim kesilince çok korkuyorum tansiyonum düşer.bu şekilde heran kanama korkusuyla yaşamak çok zor.Kanamanız olunca eşiniz arabayla mı götürür yoksa ambulansla mı gidersiniz?çünkü yürüdükçe daha çok kanama geliyor
Smrksmrk Burcudgn eşim araba ile götürdü. Acilde de tekerlekli sandalyeye oturuyorum hemen. Kanama olunca en önemlisi biraz dahi olsa sakin kalabilmek. Allah sağlıkla kavuşmayı basip etsin 🙏🙏