Adygesss 2li taraması riskli çıkanlar varmı acaba nasıl bir yol izlediniz sonuç ne oldu gibi tecrübelerinizi yazarmısınız?
Ummu1234 Adygesss bizimde riskli çıktı perinatolojiye gittik hiç bir bulgu bulamadı çok şükür burun kemiği ve ense kalınlığıda iyi çok şükür🌺
Merve3801 Benimde bugün çıktı ama yorumlayamadım sizinkinde tam olarak ne yazıyor nereye bakacağımı bilmiyorum