MerveZengi Merhaba kızlar. 12 haftalık hamileyim bu aralar çok çok sık idrara çıkıyorum. Fakat herhangi bir renk değişimi, sancı, yanma vs yok. Normal mi acaba. Bir de Progestanı fitil olarak kullanıyorum onunda bir etkisi olabilir mi acaba
aleeyllz12 MerveZengi Gayet normal canım bebek mesaneye baskı yaptığı için olan bir şey. Kanaman vs yoksa içini rahat tut
sumblogg MerveZengi benimde hiç belirtim olmamasına rağmen hep enfeksiyon çıkıyordu, bi idrar tahlili ver derim riske girmeye gerek yok