Amorfati23 bende cinsiyet için gitmiştim 🥹 ilk bebeğime de cinsiyet için gittiğimde hasta olduğunu öğrendim. İkinci düşük. Üçüncü de kalp durması. Şimdi yine hamileyim yüreğim hep ağzımda. İçimde hep bi korku. Allahım inşallah bu sefer bana anne olmayı nasip eder. Çok şükür hamile kalıyorum. Ama kaybetmek o acıyı defalarca yaşamak o kadar zor ki .. 😔