Şuan hastanadeyim. Ama isim bitti cikacagim. Sumeyye hanima gittim. Çok tatliş bir hanim. 😍 Guleryuzlu, aksi ve ters degil. Sorulara guzelce cevP veriyor. Genc bir doktor 🤭. Buradaki yorumlara bakarak geldim bende ve memnun kaldim şuanlik. 😊 Muayene 420,sigortali deglseniz 800. Normal dogum 5800 sezryan 6bin küsurlu bsey dediler ama unttm onu yav 🙄 haziranda zam olacak denildi. Detayli ultrasonu dr erol aslan yapiyormus. 1850tl fiyat. Baska bilgim yok henuz. Bunlari merak ediyordum sadece. 😁 Gitmek isteyenlere fikir olsunn. @Biranneninumudu (etiketle demistinnnnn🌺)