fizikcianne Kızlar merakımdan soruyorum. Boş gebelik olduğu nasıl anlaşılıyor. Herhangi bir belirtisi oluyor mu. Mesela beta artışları nasıl ilerliyor boş gebelikte 2 katı artma oluyor mu
_Moodanne_ fizikcianne kese oluşuyor ama bebek oluşmuyor değerlerin artmıyor ve 5 gün içerisinde zaten kanaman başlıyor kanama başlar başlamaz zaten değerler anında düşüyor
fizikcianne Yazmelegi_ kimisi düzenli artış oluyor diyor. 2 katı artıyor diyor. Doktor bebek göremiyor diyor
Yazmelegi_ fizikcianne şöyle diyim yakınımda ki biri artış yaşamadı yani şu şekilde oldu değeri düşüşteydi doktor da boş gebelik demisti o yüzden dedim bende
TugSozTan Benim betam arttı. Kese oluştu bebek yoktu. 5gün İçerisinde kanamada olmadı doktor 2 hafta beklemek istedi. 9.haftada hastaneye yatışım yapıldı. Hiçbir kanama vs yaşamadım. İlaç ile beraber düşük yaptım
Sahnedekimadam Doktorumun bana söylediği ; Sabit kalması, düşmesi ve az artması… Ama 2 katı artmasına rağmen boş gebelik geçiren de illaki olmuştur🙏🏼