ozzlemk Kızlar bu süreçte nesfitin ya da herhangi bi markanın meyveli tam tahıllı gevrekleri oluyor ya onlardan tüketiyor musunuz sütle karıştırıp yesem ne denli faydalı olur acaba
[silindi] ozzlemk ben yiyorum hem de nesquik falan 😅 allahim şekeri falan hiç umursamıyorum inşallah bı sıkıntı çıkmaz yükleme testinde 🥺
Nurr_22_22 ozzlemk bebeğe kilo aldırmaz o bakımdan soruyorsan ben yedim arada ama bana kilo yaptı sadece