Kızlar dün öğlen çok acıkınca akşamdan kalan çorbayı yedim ama çorba dışarda durmuştu. Normalde tokken hiç kusmam ama akşama doğru fecı kustum genzime kadar gitti düşünün. Sonra sahurdada yine öyle kustum. Şuandada midem baya kötü. Çorbada değişik bi tat yoktu ama bilemedim bende hamileliktenmi yoksa çorbamı bozuktu diyelim çorba bozuktu çoçuğa bişey olurmu