Ginger_ ben ikinci bebeği tatmadan direk üçe geçiş yapıyırum 😃 neler bekliyor beni bende bilmiyorum ikizlerim olucak kızım 21 aylık normalde bebekleri çok çok sever ama sürekli evde bi bebeğin olmasını kıskanırmı bilemedim ama yanlızlıktan daha iyi olucak kesin 🥰