Kızlar arkadaşımın çocuğu olmuyor. Tedavi gördüler ve hamile ama beta hcg değeri normal yükselmedi 74 den 84 oldu iki günde. Cumartesi gene kan verecek. Lütfen sizlerde dua edin RABBİM kimsenin kucağını boş bırakmasın. Benim bir evladım var ikinciye hamileyim. Evlat büyük bir nimet çok güzel bir duygu