ozgebyrkl Sizin açılmanız varsa bence suni sancı alın derim, kendiliğinden gelmesse. Herkesin durumu bir olmayabilir, suni hakkında hep olumsuz konuşuyorlar. Açılma olmayabilir ve sezeryana alınabilirmişşim, doktorum öyle dedi. Hurma yedim, hergün ahududu yaprağı çayı içtim, pilates topunda zıpladım, yerleri sildim, tık yok.😂Kızım inatcı çıktı. Ben normal doğum için kendimi şöyle motive ediyorum, dünyada okadar kadın normal doğum yapıyorki ve doğamız gereği bunu yapabiliriz. Tabiki başka nedenlerden dolayı sezeryan olabilirsin ama çatın müsaitse bence normal doğum herzaman daha iyi, hem senin için, hem bebek için. O sancılar anlık gelip geçicek unutucağız ama sezeryan sonrasında kendine dikkat etmen lazım. Kafam çok karışık ama galiba ben suni sancı isteyeceğim eğer gelmesse kendi.