Pamuk Fatma_nur_1 Seker ve tansiyon hastaları ozellikle gebelikte kesinlikle oruc tutamaz. Bendede seker var 1 saat yemeyince yerimden kalkamıyorum terliyorum çarpıntı oluyor.
Novamomy Fatma_nur_1 normal şekeri olan insanlar bile oruç tutamazlar ki kaldı ki siz hipoglisemi çok tehlikeli hem sizin için hemde bebek için çok tehlikeli riske atmayın
mine3444 Fatma_nur_1 açlık 95, sıvıyı içtikten sonra gebelik şekeri sınırı 140 benim 160 çıktı çok mu kötü 😭😭😭
Novamomy Fatma_nur_1 bu konuda bir diyetisyen desteği alıp şekerinizi kontrol altında tutun yükse ise belli saatlerde ölçüm yapıp takip edin bunlar çok önemli doktorunuz size daha detaylı bilgi verir elbette geçmiş olsun
Fatma_nur_1 mine3444 canım İnanki bende de yüksek çıktı ama degerlerini bı turlu anlayamadım diyet verdi
Ggizemdkgg mine3444 sıvı dediğiniz hastanede şeker yüklemesi için verilen sıvı mı? Onda Tokluk değeri başka birinci saatte 180 altında olması normal karşılanıyor benim 169 çıkmıştı doktor sorun yok dedi
Fatma_nur_1 Pamuk bende ölçüm yapıyorum hergun açlık ve tokluk olarak değerlerin kaça aralığında olması gerekli bilgi verirmisin
Pamuk Fatma_nur_1 Gebelerde Açlık;95 Tokluk;140 bunların dışında asla istemiyorlar benim doktorum bu konuda çok sert ama düşmüyor ɓenim ne olacak bilmiyorum
mine3444 Ggizemdkgg hastaneye gittim kan aldılar açken olctuler 95 sonra sıvı icirdiler yine olctuler 160 😭😭😭 sınır 140 dedi doktor. Diyet yap dedi. Çok üzgünüm