MeMu Kızlar ben 4 defa Kimyasal geçirdim, doktorum bu yüzden günde 3 defa 100mg Progestan verdi, şimdi 2 gün geçti testlerim pozitif ama yine düşer diye korkuyorum. Bu şekilde hamile kalan var mı ?
Arzumm1 MeMu regl oldugunda bırakıyorsun tekrar 15 gün kala mi başlanıyor benimde progestan degerlerim 0 larda hic gebe kalamıyorum
guzelanne01_ MeMu progestanla hamile kalamazsın canım Rabbim vermiş hamd olsun doktorun çok iyi yapmış ama hamilelik öncesi vererek düşün önleyicidir gebeliğinin sağlıklı geçmesine yardımcı olur zaten progestan vucutta hamile kalınca salgılanan hormondur düşük olduğu zaman bu değer progestan hapıyla destekleniyor ben hep kullandım yararınıda çok gördüm
MeMu Arzumm1 regl olduktan 14 gün sonra başladım hiç bırakmadım, gebe kaldım şükür. Bende de hep kimyasala dönüşüyordu ilk defa bu şekilde tuttu
Arzumm1 MeMu benimde hep progesteron hormonu 0 larda çatlama igenesi doktor takipliyim bana yumurta catladiktan sonra verdi bence o şekil ise yaramadı değer zaten düşük basta verecekki ise yarasin ondan şüpheleniyorum bende ama ben hiç hamile kalamadım
aysenuroztunc Arzumm1 merhaba bende bugün çatlatma iğnesi oldum doktor pazartesi kontrole çağırdı duruma göre vajinal progestan vericem dedi bebeğin tutunmasını kolaylaştırıyormuş eahmin kalınlaşmasını sağladığı için öncesinde mi kullanmak gerekiyor demişti size doktorunuz merak ettim de
Arzumm1 aysenuroztunc bazı kişilerde dusuk oluyor anovulasyon falan deniliyor hatta doktor banada iğneden sonra verdi hep ama 21 . gunu progesteron hormonu yumurtam çatlaması ragmen değer hep 0 larda çıkıyordu yani bence sonradan vermesi değilde başta içmem gerekiyordu diyorum bende cunku adetle başlayıp 15 gün kullananlar var daha iyi kalinlasip tutunsun diye
aysenuroztunc Arzumm1 hımmm anladım canım benim bakılmadı sanırım o değerime böyle bi yöntem deneyeceğim ilk defa inşallah güzel sonuçlar alırım