mhmtsmy Adetimsalı günü bitti ve ben de dün bir gebenin günlüğü ovu testine başladım.bir de bugün az önce yaptım alttakini.yumurtlama var gibi sanki bugün değil mi?
minikmucizeemaak bsra4213 Yumurta büyüdüğünde mi pik oluyor ? Yumurta öatladığında mı ? Ben 2 gün önce 19.5 mm yumurtam vardı doktor çatlamak üzere dedi ama testlerim de yumurtlama hiç yok iuana kadar
minikmucizeemaak ebrylmzayyldz 19.5 mm büyüklüğünde yumurtam var dedi doktor çatlamak üzere dedi 2 gün önce ama testlerim bala pik değil
ebrylmzayyldz minikmucizeemaak benimde 10.gün gibiydi ben yumurtlama saymamıştım ama doktorum yumurtlamışsın demişti
minikmucizeemaak ebrylmzayyldz Ebru hanım böyle söyledi umarım yanlış ölçümdür ve yumurtlama da çatlama da görürüm sağlıkla bebişin haberini de alırım ❤️🤲🏻
minikmucizeemaak ebrylmzayyldz Amiin pazartesi devlete değil Yalova’da uzman doktora sıra aldım özelde oraya gideceğim❤️🤲🏻