Merve58-mk 33+2gunluk gebeyim son bir haftadır mide bulantılarım çoğaldı ve bacaklarım çok ağrıyor af edersiniz ama🙏lavoboya bile oturamiyorum kusmadan mi bilmiyorum ama bebeğim sürekli toplanıyor karnımda sizce doktoruma görünmeli miyim (ilk gebeligim ayrıca)
Lina-Annesi Merve58-mk aynı durumdayım. Migde bulantilarim migde yanmalarjm beni.maffetti doktoruma soyledim as kaldi sabret diyor . Çok.zor geçiyor bu günler…
Sedanur97 Merve58-mk aynı canım doktora gittim hatta dünn kontrol vardı 34 olucam bende 1 gün sonra mide bulantım var rahmim ağrıyor sürekli kusuyorum bebek toplanıyor bacak ağrım ayak yanmam nefes zor alıyorum gayet normal doğum zamanı geliyor artık dddi
Kalbimmmmmm Merve58-mk benimde ayaklarım çok ağrıyordu kramp giriyordu aile hekimi doktorum magnezyum eksikliği var dedi onun için ilaç yazdı kullandım vücudum gayet iyi bebeğin vajinaya baskı yapması da doğum pozisyonunu alıyormuş ondan sertleşme ve ağrı oluyormuş gayet normal herşey çünkü hepsi bendede var 😂 bulantı zaten 5. Ayıma kadar yaşadım su bile içemiyordum şimdi de tekrar başladı sabahları bakalım nasıl yapacaz
Lina-Annesi Merve58-mk sizede canimmm.. bebek yukarı çıktığı için bu durum normalmiş. Amaa görünün siz doktorunuza.
Merve58-mk Sedanur97 anladım canim sizede çok geçmiş olsun 🌹bende bu durumların hepsini yaşıyorum son biriki haftadır .Ağrılarım coğalınca ne yapacağımı bilemedim
Melekg Bnde aynı şekildeyim hala kusuyorum sabahları illa o safra diyolar onu çıkartıyorum bacak ağrısı vajina ağrısı ne ararsan var
Merve58-mk Kalbimmmmmm aynı durumu yaşıyormuşuz gercekden bugün nst sokdu doktorum sancım çok az cikdi bebek için ciğer geliştirici iğne vuruldum iyiz biraz çok şükür 🙏
Aynenkanka Yorumları okudum da hepimiz aynıyız kızlar 34+2 yim ben de. Artık sona yaklaştık yapacak bir şey yok sabredicez 🥰
Merve58-mk Kalbimmmmmm şuan 33+3olduk bebeğim 8gun önde gidiyor Muş dün doktoruma muane oldum nst istedi çok az sancı cikdi ciğer geliştirici iğne de vuruldum bugün bir tane daha vurulucagim
AyFa1608 Merve58-mk kusmadan kaynaklı bebek toplanıyor olablir. Bende kustuğum günler karnım hep taş gibi olurdu. Sonuçta zorluyosun kendini kasılıyor miden karnın. Bacak ağrısı da çatı ağrısıysa çok normal yatarken dönerken wc deyken ağlamak isterdim ağrıdan. Ama yine de içim rahat etsin dersen doktorunla görüş. Her bünye de bir değil sonuçta. Birimize normal olan ötekine anormal olablir 🙂
Merve58-mk AyFa1608 içerisi artık dar olduğu için sürekli toplanirmis hareketlerinde yavaş olması normal dedi🤔
KLORAKHANIM Merve58-mk bende de 32. Haftada basladi canim kan tahlili yaptirdim kansiik baslamistii, bebis büyüdügü icin sanirim🙏