Kızlar merhaba 15+5 içindeyim. 16’ya girmeme az kaldı. Bulantılarım hala devam ediyor. Gen testi yaptırdık cinsiyet erkek çıktı. Doktorum 16 hafta itibari ile sona erer dedi. Sizce biter mi ? Siz kaçıncı haftadasınız bulantı ve kusma yaşıyor musunuz ??