Hilal2901 Syma_07 evet aç gitmen gerek. Sonucunu ben gün içinde kontrol ettiğimde açlık şekeri, 1. Saatte alınan şeker çıkmıstı benim diğeri 2. Saatte alınan ertesi gün çıktı sanırım. Eğitim araştırmada yaptırdım bi farklı olurmu hastanelerin bilmiyorum