BusraSY Merhaba arkadaşlar, 2 gün önce post açmıştım tansiyon yüksekliği sebebiyle hastaneye yatışım yapılacaktı. Pazartesi günü yatışım yapıldı sabaha kadar tansiyonum kontrol edildi. Sabah 6 da suni sancı verdiler ama çok az dozda kendi sancım gibi gelip gidiyordu. Öğleden sonra suyumu patlattılar ve daha sonra ağrılarım çoğalmaya başladı. Plates topuyla hareketler yaptım sancım geldiğinde yürüdüm. Artık en son saat 6.30da doğumhaneye alındım. Doğum konusunda kendime çok güveniyordum. Ama nedende doğumhaneye girdiğimde bi endişe kapladı içimi ve ilk bir saat uğraştık. En sonunda saat 19.50 de yavrumu kucağıma aldım ❤️❤️❤️ herşeyi unuttum o anda çektiğim sancıları ağrıları endişeleri herşeyi.. Allahıma çok şükür bugün öğlen evime geldim. Doğumdan sonra bebeğimle çok rahat ilgilenebildim. 4-5 tAne dikişim oldu onun ağrıları oluyor ama olsun 💙 Rabbim herkese bu güzel duyguyu tatmayı nasip etsin. Rabbim hamile olup doğumunu bekleyenlere de yardımcı olsun inşallah.