Fidankekilli01 21+6 Detaylı ultrasona girdim Her iki böbrek çapları 4 mm Üst sınırda çıktı Kromozom fazlalığından olabiliyor dendi sizler de bir sorun oldumuydu ?
3kuzuAnnesiyim Fidankekilli01 hyr canim kromozomla alakasi yok ben 13. Haftada fetal dna yaptirdim hic bir kromozonal hastalik yok dendi. Ama 20. Hafta detaylida her iki bobrekte 5.5 ve 5.7 mm genisleme goruldu takip edilecek