Gecemboncugum Reglim 4 gün gecikti. Regl olacak gibi halsizliğim var ve kasıklarımda çok sancı oluyor. Doğru sonuç almak için ne zaman evde test yapmalıyım
minikmucizeemaak Gecemboncugum Şuan yapabilirsin eğer geç döllenme değilse net sonuç alırsın canım hayırlısı olsun
Biranneninumudu Gecemboncugum kız sen nasıl sabrettin 4 gun 🤣 ben gece 12 den sonra yaptığımı hatırlıyorum bir gun doldu diye 🤣🤣🤣
story Gecemboncugum bence yapabilirsiniz artık. Ben çok bi belirtim bile yokken öylesine 5 gün önceden yapmıştım 😂
Gecemboncugum Biranneninumudu hayal kırıklığına uğramayayım diye netleşsin biraz daha dedim 😁 çok heyecanlıyım ama 🌸