Deryaaac Kızlar dün doktor rahğm duvarın incelmiş dedi bebek başını oraya koymuş dedi bugün sabahtan beridir de ara ara berrak ama uzayan akıntım var sizce normal mi sizde de var mı akıntı
hayalperest2310 Deryaaac benim haftam ilerde canım bugün dediğin şeyleri yaşıyorum 39+3 üm ben bende nişanım gelir diye umut ediyorum nasip bakalım
busraydnc Deryaaac belirttiğiniz akıntı bende hamileliğim başından beri var sonlara doğru daha da arttı hatta şuan 36 dayım bende ama eğer daha önceden böyle bir akıntınız olmadıysa bir doktorunuza danışın olmadı
2bebisannesi58 Deryaaac 36 haftaligim benimde 2 gun once 3 4 gun arayla sumuksu jel gibi akintilarim oldu asiri degildi ama her lavaboya girdigimde hem pecetede hemde ic camasirmda oluyodu sizinde mi boyle olmusti acaba
ZerrinKsk Hayırlısı olsun, akıntıdan sonra nasıl bir süreç ilerledi başka belirti oldu mu bende 36 dayım benimde şeffaf akıntılarım var meraklandım şimdi