Ya Allah aşkına, doktor söylemiyor diye bir şey olabilir mi daha çok erken doktorun bile 12 haftada göremediği cinsiyeti biz burda nasıl görelim. Hayırlı uğurlu olsun rabbim sağlığıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah ama yani bu kadar erken zaten belli olmaz.