Gule_123_123 Merhaba arkadaşlar 20+5 haftalık bugün detaylı ultrasona girdim %80 bi sorun yok dedi doktoruma göstereceğim bir kâğıt istedim e nabızda rapordan görür dedi E nabızda ben birşey görmedim acaba sonra mı düşecek ?