elif233233 Ben 10. Haftada aynısını yaşadım. 3 gün boyunca bana ilaç verdiler, bebek ilaçla düşecekti. Sadece rahmi temizlemek için kürtaj yapacaklardı. Ama bebeğim yavrum ilaçla düşmedi. 3. Gün kürtajla aldılar. 1 adet olana kadar korundum. İlk adetten sonra hamile kaldım. Ama o arada genetik test yaptırdım. Kanımda pıhtılaşma varmış. Şu an kan sulandırıcı iğne kullanıyorum