Merhaba, 11+3 haftalık hamileyim. Elim paslı meyve sıkacağına sıkıştı ve çok hafif kanadı. Sağlık ocağına gittiğimde 16 haftadan önce aşı yapamayız acile gidin dediler. Kendi doktorum aşı yaptır dedi ama korkuyorum hiç erken dönemde yaptıran oldu mu? Tabii doktorumu dinleyeceğim ama deneyimlerinizi de paylaşmanızı rica ederim.