Kızlar dün gecikmenin 3. günüydü test yaptım pozitif kan vermeye gideceğim ancak merak ettiğim şu aralık ayında düşük oldu bu hamilelikte sıkıntı yaşarmıyım yine düşük olacak diye ödüm kopuyor dikkat etmem gereken durumlar var mı doktora gidince soracağım ama sizlerinde bilgisini almak istedim testi de yükleyeceğim şimdi böyle durum yaşayıp da benimle paylaşan olursa sevinirim😍