laviniia0 Kızlar vücut kendini doğuma hazırlıyor diye bu ağrıya normal diyorlar ama gece dönemeyecek kadar şiddetli bir şekilde ağrıyor birkaç gündür. Bu normal mi sizin de başınıza geldi mi hastane randevum 1 hafta sonra
Kiwi12 laviniia0 normal aynı sekıldeyım 36 hafta olacak bu akşam doktora ıkı gun once gıttım muayene ettı bası çok baskı yapıyr bu yüzden dedı
Kiwi12 laviniia0 evet canım benım agrılarım 32 haftalıktan berı var bu sekılde o zamandan berı dönmüştü zaten bırde taharet lenırken elıme sıslık degıyrdu zaten oda meğer kafası ymiş