ozgebyrkl Merhabalar herkese, bugün kontrole gittim çatı muayenesinde 2 cm kadar açıklık çıktı ama geceleri çok hafif sancım oluyor onun dışında nstde de sancı çıkmıyor. Sancımın gelmesi için ne yapabilirim bu durumda olanlar var mı?
Kiwi12 ozgebyrkl plates topunu z varsa onla egzersız yapın bıraz merdıven cık ın tağın az da olsa sancı geldıgınde oturup çömelip yanı bıraz bıraz ıkının