2 gündür göğüslerim aşırı ağrıyor sanki bişey batıyor gibi bu arada hamileliğim boyunca ne göğsüm büyüdü ne de ağrıdı hala minicikler 😅 niye ağrıyor olabilir ya da buna bi çözüm var mı en azından rahatlatmam için bugün daha kötü hissediyorum ağrısını 🥲