Bende pcosluyum geçen sene bende bu değerle karşılaştım 2 gün sonra sıfırlanmıştı adet görmüştüm. Kimyasal gebelik geçirmiştim. Gebelik var denmesi için betanın 5ten büyük ve 2 günde bir 2 katına cıkıyor olması lazım. Bu arada 23 hafta önce doğal yollarla hamile kaldım. Umudunuzu kaybetmeyin ölüm gibi doğumunda bir vakti saati var 🩷