Kızlar burda bazen okuyorum oje yasak, makyaj yasak diye. Devlette sezeryan veya normal doğumda bu çıtçıt saçlarda yasak olur mu acaba :) saçımın orjinal rengi siyah, boyadığım renkde siyah, yıllardır ayda bir veya iki kere siyaha boyarım. Bu defa değişiklik olsun aralarına birer tutam platin sarı veya gri attırayım dedim. Kuaförler tutmaz en fazla kahverengi ışıltı atarız diyor onuda ben istemem. Sürekli gittiğim kuaföre çıt çıt yapalım bari dedim istediğim renk kalmamış, başka kuaförde araştırmadım belkide bu boncuk çıtçıtlar tarih olmuştur 😂 ama kafaya taktım ya o griyi illa yapacam, bende trendyolda estetik boncuk kaynak çıtçıt saç diye gördüm hemen sipariş ettim, evde eşimle takmaya çalışıcaz olmazsa kuaföre taktıracam :) ama işte doğumda çıkar felan derler mi boşa takmasam mı diyorum :) birde böyle sentetiğini kullanıp memnum kalan var mı? Yorumlarda takanlar foto atmış tam istediğim gibi duruyor saçda