Merveincim Eliftt evet öyle derler ama bi bilgim yok doğrusu, benimde kızım olacak 29 gün görünüyor bende bekliyim burda yorumlar neler gelecek :)
AsyaveAnnesiii Eliftt kızım olacak 10 gün kaldı hala bekliyoruz gelen giden yok bir belirti de yok annem de diyordu kızlar 10 gün erken doğar diye 😅