Öncelikle Ramazan-ı Şerif’iniz mübarek olsun kızlar.
Dün kan tahlili yaptırmıştım. Santafer kullanmama rağmen demirin yine düşük çıkmış.
Kahvaltıdan 2-3 saat önce alıyorum, sabah namaza kalktığım zaman.
Siz nasıl kullanıyorsunuz? Aç tok? İşe yaradı mi sizde?