Gulsahkuzu bende 32. Haftada aldım raporu. Sigorta ile gorustugumde dogumdan sonra paranin yatacagini ve son 6 ay icerisinde ne kadar sigortan yatıyorsa örneğin asgari ucret uzerinden yatiyorsa ( 30 gun) asgari ücret şeklinde ödeme alacağımı söyledi. Pttye yatiyormus galiba. Bu da 8500 tlden iki aylik yatsa 17 bin tl yapar galiba. Bende bu kadar biliyorum 🤭 bir de doğumdan sonra iki ay daha alabilirsiniz demislerdi ama onu tam bilmiyorum