Tiiffany
Anonim01 gebelikte Artan kan hacminden dolayı damarlarda genişleme olurmuş ve fazla olan sıvının bir kısmı doku bir kısmı hücrelerin arasına birikirmiş. Bu yüzden ödem olurmuş. Tabi her gebelikte 2.de olsa farkeder demekki. Bende 36. Haftadayım 33 den bu yana başladı ama sağ elim sola göre biraz daha ödemli,sabahları soğuk suyun altında elimi aç kapa yapıyorum o iyi geliyor şişliği alıyor. Hareket halinde olup ılık duş alıyorum oda iyi geliyor. Birde günlük alınan protein miktarınında ödeme iyi geldiğini söylemişlerdi. Az kaldı geçecek hepsi az daha sabredelim 🙏♥️