Selam kızlar 11 haftalık hamileyim, ben normalde IF şeklinde beslenip acımdan ölsem de gece yemek yemeyen biriydim, hamileliğimin başında da bu böyleydi ama sonra doktorum beni uyardı az az sık sık karbonhidratı az besleneceksin 3 saatte bir bir şey yemelisin dedi… bu durumda ben gecede bir şeyler atıştırmaya başladım e öyle olunca vücutta yemeye alıştı, başta salatalık yerken şimdi baya acıkıyorum 11 de yiyorum :(
Sizin doktorunuzun ya da diyetisyeninizin bu konudaki görüşü nedir? Mesela 8 de yemeği bıraksam 11 de bir şey yemedim diye çocuğa bir şey olur mu :( kilo almak istemiyorum