Ggok Merhabalar, Hamileliğe yardımcı olması için hayıt suyu içiyorum ancak yumurtlama dönemim gelince bıraktım şuan regli dönemine kadar içmiyorum. Doğru bir uygulama mı?kullananlar varsa ne kadar kullandığınızı, ara verdiğinizi yazabilir misiniz?
Gamzer Ggok Hayit otu tohumunu 10 dk demleyip bir su bardağı içiyordum. Adetin 1. Günü başlayıp 15. Gün bıraktım. Regl olacağım gün hamile olduğumu öğrendim canım. Uygulama doğru yumurtlama zamanında icmemelisin. Rahmi temizlediği için olası bir gebelikte düşük yaptırabilir.
Ggok Gamzer teşekkür ederim canım ben özütünü içiyorum tohum daha mı etkili acaba? Diğer regli dönemimde tohum mu içsem acaba?
Gamzer Ggok Tohumu kullanıyorlar genelde canım. Özütünü duymadim pek. Allah gönlüne göre versin inşallah bir dahaki reglnde tohumu dene 🧡