Ayseseyittem 2 gündür mide ağrısından kıvranıyom resmen bulantı istifar yaşayan var mı normal mi kizlar vede progestan kullanıyorum mide ağrısı yapar mı
turkuaz_ Ayseseyittem progeston mide ağrısı yapmz pek bulantı yapar halsızlık baş dönmesi yapar. Mide ağrısı benimde kabusum malesef önceden reflüm olsuğu için şimdi hem bulantı hem ağrı hepsini çekiyorum. Yediklerine dikkat et baharatlı acı eksşi şeyler yeme patates haşla iyi gelıyor.
Sesssi Ayseseyittem benimde 6. Haftada mide ağrım oldu bol su ve ballı süt içiyorum geçti hemen hemen ağrı olduğunda ılık ballı süt muz deneyebilirsin bende işe yaramıştı ve bol su.. inşallah geçer 🙏🏻
tubik7 Sesssi 7+5 benimki … kimisi diyor 12. Haftaya geçer kimisi diyor hep sürüyor kimisi diyor. 12 de geçip 20 lerde tekrar oluyor .. o şuruplar fayda etmiyor prilam da etki etmiyor