Slm kızlar 32+1 haftalık oldum iki gündür hemoroid sorunu yaşıyorum oturup kalkamıyorum dıştan oldu görünüyor misket büyüklüğünde kendi kendiliğinden geçer mi tedavi gerekir mi bilgi verebilir misiniz baya ağrı yapıyor oturup kalkınca çok kötü başıma hiç gelmedi niye oldu bilmiyorum hamilelikten olabilir mi ilk hamileliğim bu doktora gitmeme gerek var mı sizce?