1buçuk sene önce sezeryan oldum sağlık sorunları sebebiyle bebeğimi kaybettim oyuzden ara vermek istemedim 1 sene sonra tekrar hamile kaldım şuan 27 haftalığım ama fobim oluştu burda bi kaç kere okumuştum sezeryan yeri incelmiş erken doğum olmuş falan diye bebek hareket ettikçe sanki dikişlerime bişey olcakmış gbi korkuyorum geçen hafta kontrolüm vardı aslında doktor herşwyin normal olduğunu söyledi ama genede aklımdan saçma sapan düşünceler geçiyo ya aniden sancım olursa hastaneye yetişemeden yollarda dikişlerim patlarsa falan diye evim de hastaneye 1 saat uzaklıkta ben mi kuruntu yaşıyorum acaba gerçekten bu düşünceler beni çok etkilemeye başladı