Nesedmrer ağustosda üye oldum, o günden beri okuyorum böyle postlar. Evet çok etkileniyordum, aklıma bile gelmeyecek olumsuz olayları ben burda okudum, etkilendim. Acaba gerçekten hamile miyim, hadi boş gebelikse, hadi düşük yaparsam, hadi kalbi dururda haberim olmazsa diye diye boş yere stres sıkıntı yaptım. Okumasam, görmesem belki o kadar stres yapmazdım. Taa ki 17.hafta bebeğimin hareketlerini hissetmeye başladım ondan sonra rahatladım, bazen hassas yazısı olduğu halde girip okuyorum etkilenmiyorum artık. Başımıza bi gelecek varsa zaten gelecek engel olamayız. Yani onlarıda anlamak lazım, insan birşeyleri paylaşmak, içini dökmek istiyor. Bazen yakınlarına anlatamadıklarını burda rahatca anlatıyosun. Çünkü ilerde seni yakınların acınla vurur ama burdakiler öyle değil, okuyorlar iyi kötü fikir veriyorlar, yada aynı acıyı başkasıda yaşadığı için bi nebze Olsun rahatlıyosun bi ben değilim başkasınında başına gelmiş diye, o yüzden ben böyle başlıkları olayları eleştirmiyorum. Allah herkese sağlıklı bir gebelik süreci, sağlık hayırlı bir evlat nasip etsin 🤲🤍