Kızlar merhaba yaklaşık bir ay önce kanamam olmuştu bir gün sürdü iğne ve ilaçlar kullandım daha sonra kahverengi akıntı ve lekelenmeye döndü. Doktor normal dedi kanama alanı oluştuğu için eski kan geliyor dedi. 10 gün kadar devam etti. Geçen hafta detaylı ultrasona girdim çok şükür bebek sağlıklı bür sorun görülmedi fakat kanama alanı hala duruyor dedi. 4 gündür de kahverengi akıntım kesildi ama sarımsı bir renk aldı başına gelen var mı. Acaba normale mi dönüyor. Doktora yazdım ama daha cevap gelmedi