Avdan Kızlar başına böyle bir şey gelen var mı? Geçen hafta özele gittiğimde bacak geriliği 1 haftaydı bugün devlete gittim 4 hafta gerilik var dedi sizdede böyle bir şey oldu mu
Rwerdst Avdan valla benim direk 1 hafta geriden söylüyor devlet hep 😂 gerçekten aletleri çok eski 🤷 takmıyorum ben devletin dediği ölçümü. Bir de bazen asistanlar ölçüyor aman aman yani 😁
Sengul-9798 Avdan canım 4 hafta çok fazla sen bı özele git devletin cihazları eski belki anlayamadılar
Asliormanci Avdan sadece özel ve devlet arası degil her hastane arası farklar çıkabiliyor ben çok boy kiloya takılmadım hiç zaten 3300 dendi bebeğim 3875 doğdu
Avdan Rwerdst 1 hafta önemli değil onu bende takmıyordum ama şimdi 4 hafta diyince insan tedirgin oluyor
Rwerdst Avdan ya orası öyle tabiki istersen farklı bir doktora görün özelde. Ben devlete çok güvenmiyorum 🫤 4 haftada gerçekten çok 🥺
Shine13 Bebeğimin gelişimi özele göre 9 gün önde devlete göre bir hafta malesef devletin ultrason cihazları baya kötü
bebeklerimveben_ Bana devlet çocuk bir nevi engelli demişti doktorum hayır yok öyle bişey dedi devletteki kız yanlış ölçmüş Allahım sen sabır ver inanma devlete
Avdan Rwerdst bizleri korkutmaktan başka bir şey değil bu kadar yanlış sonuç çıkıyorsa hiç ölçmesinler daha iyi
Sengul-9798 Avdan mutlaka bizi da haber dar et inşallah 4 hafta gerilik yoktur varsada bi tedavi uygulanır içini ferah tut 🙏
Avdan Esraliiii daha 5 gün önce 1 hafta gerilik olan bacak şuan 4 hafta banada saçma geldi çocuk kendini mi çekti ama genede çok korktum ilk zaman duyduğumda
Esraliiii Avdan banada dendi doppler e giridm normal bebek baş aşağı pozisyonda ölçmek zor Dr a da bağlı
Avdan Sengul-9798 yarın gittikten sonra haber ederim biraz daha içim rahat gibi ama tam anlamıyla yarın rahatlıkyacak
Avdan Asliormanci evet kilo konusunu biliyorum hep değişiyor ama bacak boyu geriliği diyince tedirgin oldum