Moom16 normalde tatlıyı çok severim özellikle sütlü tatlılar hamile kaldığım günden bu yana tatlı yiyemiyorum tiksinmek de değil canım hiç istemiyor kaldı ki iki günde bir tatlı, pasta yapan biriyimdir. Oturup böyle yerli yersiz ağzıma limon sıktığım zamanlar oluyordu o derece ekşi istiyordum bir de öyle az kesmiyordu beni salataya falan dolduruyordum ekşiyi. Bir gün hiç unutmam canım aşırı ekşili mercimek köfte istiyor aşerdim yaptım yedim bir de sarma içi aşermiştim biz onu ekşili yaparız yani aşermelerim hep ekşili şeyler oldu. Kuru ekşili patlıcan biber dolması, acılı bol ekşili çiğköfte, bim de satılan ekşili yassı yumuşak şekerler.. Ye ekşiyi doğur Ayşe’yi, ye tatlıyı doğur Hakkı’yı diye dalga geçerlerdi çevremdekiler hiç de inanmazdım ama cinsiyetimiz “kız”