Üç ay sonra rahatlarsın dediler Ama kızlar hiç öyle olmuyor sanki üç aylığına girmesine Son beş gün kaldı hareketleri zaten şimdiden başladı cok şükür gerci ama bebekken daha sakindi daha iyidi sanki artık uyku fazla uyumuyor çok da hareketlendi bebekken mamayı veriyordum hemen uyuyordu birde benim icin büyük sorun gazını da artık daha zor çıkarıyor yani sormak istediğim şu biz nereden rahatlıyoruz onu pek anlayamadım😂😂😂